vrijdag 4 februari 2011

een beetje rustig

op blog gebied.
Ik ben voornamelijk met met werk bezig geweest.
Wel hebben we vrijdag met de knusselmussen een rinkelhoepel gemaakt.
Was erg leuk om te doen.
Woensdagavond hebben we ook geknutseld.
Ik wilde eerst verder met mijn bankje maar de 2 andere dames gingen een
bh-tje maken mbv de plastic verpakkingstrip van de paracetamol.
Guus had een voorbeeld en het zag er zo leuk uit dat ik dat ook ben gaan doen.
Dan ben ik nog een bandje aan het klossen voor de plaid die op de tuinbank komt.
Ondanks dat het maar drie paren zijn duurt het toch langer dan ik verwachtte.
Het kussentje dat er bij hoort heb ik wel klaar.




3 opmerkingen:

  1. Ik vind die maaksels van jou stuk voor stuk even mooi !!!!!!! Die rinkelhoepel vind ik hartstikke leuk, en die beha!!!!!!
    Dat kantje is voor mij helemaal chinees, maar ziet er voor mij hartstikke mooi uit tineke!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook allemaal schitterend, die hoepel is zooo leuk, ik ken hem nog van vroeger. En dat bhaatje, prachtig. Dat kantje wordt ook leuk, mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, leuke spulletjes weer en aan het klossen!!!!!leuk hoor.. Ben benieuwd als het af is zal best heel mooi staan..

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen