woensdag 27 april 2011

een poosje geleden

dat ik geblogd heb.
Eerst hebben we de broodnodige vakantie gehad. In de Camarque.Als de foto's op mijn andere blog staan zal ik dat ook hier melden.
In het Paasweekend heb ik broodnodige opruimwerkzaamheden verricht in de hobbykamer.
Er is een nieuwe teakhouten kast gekomen, die ingericht moest worden. Alle 40 ikealaadjes uitgemest en opnieuw ingedeeld.....enz enz. Ik heb geprobeerd om er een foto van te nemen maar het weerspiegelde nogal in het glas dus ik probeer het nog wel opnieuw.
Van de "werkzaamheden" in de vakantie heb ik nog geen foto's genomen. Ik heb één frontje geborduurd van de casket. Daarmee trok ik wel wat bekijks op de camping want ik had de hoofdloupe op die ik via het pphforum gekocht heb.
Die mensen zagen daar iemand zitten met een heel klein lapje in de handen en een enorm ding voor de ogen.
Ook heb ik een paar blokken van de Dear Jane gemaakt.
Inmiiddels ben ik weer begonnen met het celtic blok van de maand april. Die wil ik vrijdag afmaken.
Maar eerst.....heb ik vanmorgen mijn nagels weer laten doen. Op verzoek heeft Corinne er klaprozen opgeschilderd. Ik stond er op dat ze de donkerrode kleur zou gebruiken maar achteraf had het wel wat feller mogen zijn. Niettemin vind ik ze goed gelukt.


6 opmerkingen:

  1. Que bonito ha quedado, a mi de vez en cuando tambien me gusta darme un capricho, un beso.
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwwww Tineke wat een mooie nagels, enne die poppies volgende keer inderdaad ff knallender!!!! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige nagels zeg, wat een kunstenares. Ben altijd weer benieuwd wat je er op laat lakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The painted nails are lovely. I am amazed at your ability to paint with your right as well as your left hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Well, I was too curious and read your post again and now I realize it was someone else who painted your nails for you. sometimes I am stupid. Hugs...

    BeantwoordenVerwijderen