vrijdag 20 mei 2011

bibliotheek


Ik heb de bibiotheek weer naar boven gebracht om het af te maken.
De kleur ervan stond me al een poosje tegen, bovendien paste de haard niet tussen de lambrizering. Dus, er wordt geverfd, deze keer met een spouitbus want al die treetjes en spijltjes is anders wel een heel gedoe.
En de lambrizering aan de achterwand heb ik er maar helemaal uit gehaald.
Er komen sowie so boekenkasten voor en als daar dan een paar stukjes tussen zitten die niet mooi passen is het ook geen gezicht.
Ook ben ik aan het klungelen geweest met het behang. Er loopt nu een lelijke naad over de achterwand. Maar daar komen kasten tegen dus ik hoop maar dat het niet op valt.

2 opmerkingen:

  1. Die mooie trap staat daar maar eenzaam te staan hoor! Maar jou kennende zal het een supermooie bieb worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt écht wel ff héél iets anders!!!!! Maar natuurlijk hartstikke mooi! ;))

    BeantwoordenVerwijderen