vrijdag 13 mei 2011

een nieuw bankje

en ik weet niet of ik hem wel oud ga maken.
G en M en ik knutselen (bijna) iedere woensdagvanond en M wilde wel eens leren hoe ik de bankjes en andere mini's oud maakte. Nou dat kan.
Ik had nog precies drie EM halbankjes. Schuren, verven en stofjes uitzoeken.
het kwam niet klaar natuurlijk op één avond dus aan het oud maken zijn we niet toegekomen. Ik vraag me af of dit wel gaat gebeuren.
Die van mij zeer waarschijnlijk niet. Ik vind hem wel mooi geworden en je kunt er ook nog eens allerlei verschillende plaatjes mee maken.
Het bankje alleen, zonder rugkussen



Met rugkussen


met een groenblauwe vaas en een beeld


met het mooie houtdraaiwerk van Gerrit


Daar heb ik verschillende dingen van en kiezen is zo moeilijk. Alles op het kastje zetten is ook niet mooi, dan krijgt de vaas geen aandacht.
Dus.........zal er weer een nieuw hoekje komen???? Ik ben nog in beraad


Al met al ben ik eindelijk weer eens met mini bezig geweest.
Verder ben ik wel aan het borduren. Het kistje uit het boek van anelle ....?
Regelmatig een uurtje, dan moet het vanzelf een keer af komen.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem gaaf Tineke, laten zo en niks meer aan doen!!!! ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem schitterend, zou hem ook zo laten.
    Wat heb jij een heerlijk grote hobbyruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful! I LOVE the fabric that you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top bankje Tineke!!
    Gelijk ook naar poes poes gekeken en de knutsels en de hobbyruimte, het gaat goed hoor daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi weer Tineke het is een schatje

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen