zondag 22 mei 2011

renovatie

van de bibliotheek. De boekenkast voor de benedenverdieping in de maak.



Kasten voor beneden zijn klaar.


meubels uit proberen. Ik wilde eigenlijk de stoel en het bankje van corbusier er in zetten maar die zijn in verhouding met de andere meubels wel erg klein.


het kleine halbankje van EM is net zo groot als de corbusierbank. Gek want in mijn verbeelding zijn dat toch behoorlijke meubels. De bruine bank van Bespac vind ik niet goed van kleur en de brokaten stoel vind ik er niet bij passen. Zal dus andere meubels maken worden.


Kast voor de bovenverdieping in de maak.


Dezelfde kast maar dan geverfd. Alle kasten zijn van sigarenkistjes, fimo en satestokjes. Ik begin nu wel aardig door de sigarenkistjes heen te raken.

Ook de zandstenen haard heb ik geverfd. Het stond niet mooi bij al dat crème.
Voorlopig is het weer over want ik moet natuurlijk ook af en toe werken. Bovendien is mijn verf op en daarvoor moet ik naar het centrum. En ja, wanneer doe ik dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen