zaterdag 29 oktober 2011

Een cadeau, theatertje en een verhabbezakte dressboy.

Om bij het het laatste te beginnen. Vraag me niet wat verhabbezakken is, ik ken het woord niet. De laatste keer dat we bij Mijneke een workshop deden, een heel mooie dressboy voor een man, zei ik dat ik alleen Pierre had.
Ze keek me aan alsof ik haar zonder reden een trap tegen de schenen had gegeven. "Je gaat hem zeker weer verhabbezakken?".
Ja dus........en Mijneke, als je goed kijkt kun je zien waarvoor Pierre hem gaat gebruiken.



Gisterenmiddag was Hedda de gene die een workshop voor ons had voor bereid.
Een heel leuk theatertje van papier. Het was even prutsen maar het is wel gelukt. Het komt in mijn speelgoedwinkel Tiny toys.

Ook van Hedda een verjaardagscadeau. Ze kreeg het niet op tijd af en dat kan ik me voorstellen. Het moet een heel werk geweest zijn. Ze houdt ook altijd rekening met wat je kunt gebruiken. dit is heel goed gelukt. Ik moest nog steeds een kleed in de bieb hebben, en kijk!

De foto geeft de kleuren niet goed weer maar het kleurt goed in de bieb.
er staan/ligen nu drie cadeau's van Hedda vlak bij elkaar.
De kaartenbak, de sterrekijker en het kleed.

2 opmerkingen:

  1. Verhabbezakken is verslonzen of in de war brengen!
    En dat doe je ook meestal, en dat is ook je bedoeling ihhihihi
    Maar dan heeft ze wel gelijk natuurlijk!!!

    Wel heel leuk geworden, dat verhabbezakte ding. De rest ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verhabbezakte dressboy, geweldig om zo'n mooi kleed kado te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen