woensdag 2 november 2011

Voorgevel

De foto's zijn niet geweldig. Zolang het geheel op mijn werktafel staat is de achtergrond ook niet erg fraai.
Ik kan nu de schuur inruimen, een klimwand maken en het dak met riet dekken.
Ik ben gisterenmiddag een hele tijd bezig geweest om uit te vinden hoe dat nou precies moet. De nok doe ik maar gewoon met nokvorsten, dat zie je in nederland toch het meeste.

De rozen lijken op de foto van binnen zwart maar dat zijn ze niet. Gewoon iets donkerder rood dan de buitenkant.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zo'n leuk project Tineke! Zo op en top Hollands. Is dit het project van Lutje Boudel? Ik kwam het tegen op de beurs en dacht "Hé, dit ken ik!" Dat zag er ook zo geweldig uit.
    Wanneer ik een foto maak waar de achtergrond van mijn kamer op komt, dan hang ik vaak een laken (zwart of wit) achter het poppenhuis. Soms kan ik het laken nergens ophangen, dan zet ik de camera op timer en ga ik er zelf achter staan om het laken omhoog te houden. Werkt prima.

    PS: nou zeg, weet je wat ik als woordverificatie in moet vullen? crothok! Hahaha! Dat is toch wel erg cru, want het is noch een krot, noch een hok. Maar wel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eu gostei muito da fachada, a roseira ficou linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt helemaal geweldig

    gr. Co

    BeantwoordenVerwijderen