zaterdag 28 januari 2012

interieur bankje

Vorig jaar heb ik een aantal bankjes gemaakt. die staan maar op een plank een bank te wezen.
Op zoek naar een voorbeeld voor een Brooke tucker achtige kamer kwam ik steeds weer de Put aubouts tegen.
Kleine interieurtjes die je in een kamer kunt zetten.
Ik heb de maten van het kastje wel wat groter gemaakt maar de eerste is bijna klaar.
Er staan zo lang veel te grote vazen in maar die worden vervangen door kleiner aardewerk wat ik bij OSWI wil koopen.
Hopen dat ze het ook versturen en dat ik niet te lang op een beurs hoef te wachten.



9 opmerkingen:

  1. prachtig, die put abouts heb ik ook altijd nog op mijn to do lijstje staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer fantastisch uit

    gr. Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Tineke, you did a beautiful room, in nice colors. I really like the shelves in the recesses, a very interesting idea.
    Hugs
    :)
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Tineke de sfeer is schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful room. The Couch is very pretty.
    Hugs from Craftland

    BeantwoordenVerwijderen