zondag 18 maart 2012

Kamerscherm

Het heeft even geduurd eer dit scherm klaar was. Ben drie maal overnieuw begonnen.
Eerst had ik ornamenten van fimo gebruikt. Ik heb een plaatje met verschillende malletjes. Het ornament dat ik uitgezocht had bleek niet symetrisch te zijn. Aan één kant heeft het een krul meer. Omdat ik het ook aan de achterkant wilde paste het niet op elkaar. Dus er weer af gehaald. Nu had ik nog ergens een tafeltje met fijnere ornamenten. Wel met roosjes en engeltjes wat ik eigenlijk niet wilde maar het staat wel. Had niet genoeg voor de achterkant maar je knut niet alles hebben. Voor de onderkant had ik een strip uitgezocht maar dat was bij die ornamenten weer te grof. Dus die er ook maar weer eraf gehaald.
Uiteindelijk is het dit geworden, na een aantal keren poberen met verschillende platte ornamentjes, een houtje hier, een houtje daar. kortom, ik ben er een aantal dagen zoet mee geweest.

2 opmerkingen:

  1. Un trabajo fantastico, me encanta como lo has adornado.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na drie dagen bezig geweest te zijn, heb je wel iets heel moois gebouwen, het is het waard geweest. Ik vind het fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen