donderdag 12 april 2012

morgen

gaan we weer op vakantie. We trekken voor 14 dagen naar zuid Frankrijk. Ergens tussen Milau en St. martin de Londre. In de laatste plaats zijn we al een geweest met vrienden. Evenals in St. Remy de Provence waar we ook geweest zijn. Het plaatsje heet St. Felix nog wat. Camera's en dagboek gaan weer mee. het is de bedoeling dat we weer gaan klimmen.......... Of dat ook lukt met mijn nieuwe nagels......... Corinne heeft een nieuw speeltje. Een nail printer. Zoek een plaatje uit de heleboel voorbeelden, of lever oop een usb stick je eigen foto aan en het ding print het op je nagel. helemaal geweldig

1 opmerking:

  1. O,wauw dat ziet er leuk uit. Ik had er nog nooit van gehoord.Ik maar priegelen met die kleine kwastjes, ik had een paashaasje op mijn nagel geschilderd (zie doormariasogen.blogspot.com).
    Hele fijne vakantie, geniet er lekker van.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen