maandag 28 mei 2012

Kettingen klaar

Het heeft even geduurd. Bij de blauwe ben ik nogal lang bezig geweest om er een goede ketting aan te zetten.
Ik ben met koord bezig geweest, daarna met kralen. Eerst op de matjesmanier rijgen maar dat was het ook niet.
Komt mijn man met de oplossing. Gewoon strengen rijgen, past er veel beter bij, dus ziehier


De groene cabs zijn volgens mij aventurijn maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb er een andere ketting voor gesloopt.
Inmiddels had ik het bestelde boek binnen en heb me nu meer aan de adviezen gehouden.
De picotkralen zijn swarovski kralen waarvoor ik ook een ander kettinkje ontdaan heb van het draad dat de kralen bij een hield. Ach, als je ze toch nooit draagt......

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er schitterend uit, mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Die blauwe vind ik echt heel mooi, een beetje Oosters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms komen die mannen nog wel met goeie ideeën!!!! Ik vind die blauwe ook heel erg mooi, maar die groene is ook mooi, val niet zo op groen maar dat kan heel mooi zijn bij zandkleur!!! Kortom (haha) ik vind het verd... knap Tineke!!!!

    BeantwoordenVerwijderen