zondag 13 mei 2012

niet gehinderd door enige kennis

Een poosje terug liet mijneke een ketting zien die ze aan het maken was. allemaal geborduurde kraaltjes. Ik vond dat zo mooi dat ik ook aan de gang ben gegaan. eerst op internet inspiratie op gedaan en toen aan de slag. Uiteraard haad ik het materiaal wat er meestal voor gebruikt wordt niet in huis maar dat hindert mij noiit zo. Neem gewoon wat ik dan wel heb. Geen enkele kennis van technieken maar ook dat hinderde me niet. Ik heb inmiddels wel veel gesurfd en een boek besteld dus de volgende wordt vast beter. Voor dit project moet ik nog wel verzinnen hoe ik hem om mijn hals zal gaan hangen.

2 opmerkingen:

  1. Tineke het ziet er heel profecioneel uit
    voor al omdat je het gemaakt heb van wat je heb.
    echt heel erg mooi. Toppy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwww Tineke wat is dat mooi, en dan van wat je in huis had???? Ik vind het wel heel erg kunstig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen