woensdag 6 juni 2012

inspirerend

Gisteren kreeg ik de 2 boeken in huis die besteld had.
Besef wel dat ik op kralen gebied een oprecht amateurtje ben.
Er staan prachtige dingen in die erg inspirerend zijn. De ideeen vliegen door je hoofd.
Niet alleen voor mij inspirerend want veel van de patronen in de ondergrond, de ronde lijnen, zie ik terug bij  creaties van forumleden van een kralenforum.
Ik denk dat er een nieuwe hobby geboren is.
alsof ik nog niet genoeg had..........
De mini en het quilten liggen nu even stil.
Ik mag de week wel in stukken verdelen. Een dag voor de mini een dag voor het quilten, enz enz.
Ik weet ook dat dit bij mij niet werkt. Eerst moet het eerste enthousiasme over zijn en dan kan ik weer iets anders gaan doen en de bezigheden doseren.
Voorlopig ben ik nog even met de kraaltjes bezig........
De stijlkamer staat braaf naast de kraaltjes te wachten.
evenals de geknipte blokken voor de dear jane in een laatje liggen te wachten op de vakantie.

1 opmerking:

  1. Wauwwwwwwww Tinus, dat ziet er inspirerend uit, dat is geen vlaag meer dat wordt hard werken meis, maar de resultaten zijn om te kwijlen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen