zondag 17 juni 2012

kralen op een hoop

Een poos geleden zag ik op het net een gekettelde ketting die van allemaal verschillende glaskralen was gemaakt.
erg leuk dus ik was blauwe gaskralen gaan sparen. Ondertussen maakte ik een ketting van verschillende parels. Wat blijkt, ik word helemaal gek van die ringetjes tegen mijn hals. En bont! Dus de ketting maar weer gesloopt.
Kreeg ik van de week een link van Marian met een ketting die geborduurd was.

http://mamma-foxan.blogspot.nl/

Dat ben ik dus met mijn glaskralen gaan doen.
Alles op een hoop gegooid

4 opmerkingen:

  1. OOOO, die wordt veeel mooier dan met al die bungeltjes, heb ook eens zo'n ding gehad, houd al niet van iets op m'n nek, maar van die, wordt je inderdaad gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke die is mooi geworden echt een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHH!!! una maravilla,que trabajo tan laborioso como estupendo,enhorabuena,un abrazo.Rosa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Tineke wat is dié mooi!!!!!!!!!! Mens wat een werk moet dit zijn geweest, maar hij is héél bijzonder, schitterend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen