woensdag 20 juni 2012

kralen perikelen

Net als bij de mini's gaat het ook met kraaltjes niet altijd zoals ik wil.
Mijn idee om van de kraaltjes van de beursjes de mandela na te borduren zal niet doorgaan denk ik.
Het zijn echt kleine kraaltjes heb ik gemerkt.
Omdat het vnl blauwe kraaltjes zijn heb ik andere kraaltjes bijbesteld. De kleinste die er zijn. maat 15, de allerdunste naald..........maar de nieuwe kraaltjes zijn net ietsje groter en de naald past niet door alle kleine beurs kraaltjes. Omdat de kraaltjes een ietsje groter zijn krijg ik het nooit strak natuurlijk



Verder had ik al eens naar een hanger zitten kijken die ik best veel draag.
Zou ik ook kraaltjes omheen kunnen doen haha. Maar vond het toch zonde om hem te slopen. Totdat hij gisteren doormidden brak.................Toch maar kraaltjes er om heen?



En dan de blauwe ketting...........bijna klaar, maar hoe werk ik hem af.....allerlei kraaltjes er naast gelegd, uiteindelijk vond ik de zilverkleurige cubes, die ook van de gesloopte ketting af komen, het mooist. Maar ja, lang niet genoeg van dingen. Zoeken, zoeken op het net. Vind ik wel wat, zijn ze tijdelijk uitverkocht.
Ja zoveel geduld heb ik niet. Zit wel uren kleine kraaltjes op te naaien maar verder..........
Heb nu zilveren staafjes besteld. Lijkt me ook mooi en die komen morgen

1 opmerking:

  1. Wat een dilemma's, lastig kiezen soms, heb ik ook regelmatig last van. Wat ik nu bij je zie wordt wel weer heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen