zaterdag 9 juni 2012

oefening in geel en rood

Eerst even ter verduidelijking, ik merk aan de reacties dat mensen denken dat ik of de beursjes gebreid heb, of opnieuw ga breien.
Wel, dat is niet zo hoor. Ik haal ze uit elkaar en dan ga ik ze op stof borduren.
In het patroon van de mandela.....tenminste het middenstuk ga ik proberen.

En net als bij de mini en het quilten ben ik aan verschillende projecten bezig.......
ik kan het niet anders geloof ik.
Dit is een oefening met kralen uit de kringloop. de vorm heb ik uit het boek van Sherry maar verder ligt alleen de plek van de donuts vast. Ik heb nog geen idee hoe het gaat worden. Dat bekijk ik al bordurende.


de zwart/witte ketting is bijna klaar, maar dit komt even tussendoor

1 opmerking:

  1. Hahaha....ik zie dat je weer lekker bezig bent!
    Hartstikke leuk hoor Tinus!
    Ik hou het toch maar even bij borduren :-)

    BeantwoordenVerwijderen