vrijdag 31 augustus 2012

Gekregen!

Afgelopen weekend heb ik mijn 60e verjaardag gevierd.
Op de dag zelf, maandag, kwam Mijneke met een mooi cadeau.
zij is degene die me aan de kraaltjes heeft gebracht. ze maakt prachtige kettingen.
een grote verrassing was het dan ook toen ik het pakje uit het tasje haalde.



Hier valt wel wat veel licht op.
Ik moet nog wat oefenen met mijn nieuwe mobiele fotostudio.
 
Ik had zelf al een rode armband gemaakt uit mijn nieuwe boek van een japanse kunstenares.
 
en dan nog een foto van mijn "schatkist"
 
Momenteel ben ik bezig met een hanger. Ik doe mee met een swap van het beaadwork forum. Opdracht is een hanger te maken voor je swapmaatje. Hij is bijna klaar en ik vind hem zelf geweldig!!!
Ik kan hem hier nog niet laten zien natuurlijk, moet tot 1 november wachten want dan moet ik hem opsturen.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wauw....dat is zeker een mooi kado ...en helemaal jij!!

    Ik vind je eigen creaties ook geweldig!Mooie kleur die rode armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow, dat is een mooie klaproos, vind je armband ook erg leuk en je schatkist is mooi, wat een werk met al de kleine kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kado daar zal je vast blij mee geweest zijn hij zal je prachtig staan.

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen