zondag 5 augustus 2012

regenboog

Hij is eindelijk klaar, mijn regenboogketting.
Het model komt uit het boek van Sherry Serafini.
Ik heb andere materilen gebruikt dus een echte kopie is het niet geworden maar ik heb wel goed naar de opbouw gekeken. Ik neem aan dat de meesten dit doen, door anderre materialen wordt het toch iets van jezelf.
De ronde grijze schelpdingen golven een beetje, zijn niet helemaal plat dus de binnenring golft ook.
De rocs en delica's die ik gebruikt heb wel veel kleiner dan die van de vorige kettingen.


Ik ben er erg blij mee. Misschien is het nu weer tijd voor de mini. Het grootste ei wat kralen betreft is nu gelegd haha.
Inmiddels is mijn maand verlof al weer voorbij en moet ik dus gewoon weer werken. Ach ja, dat is ook leuk.

4 opmerkingen:

  1. Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Tineke, wat is die schitterend mooi geworden, zie het helemaal voor me met een eenvoudig zwart hes, en dan als sieraad die ketting !!!!!!!! of jurkje natuurlijk, wat zal die een aandacht trekken!!! Ik vind hem echt geweldig!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great necklace, beautiful mosaic!
    hugs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen