vrijdag 2 november 2012

Jannes en Aaltje zijn weer thuis

Diegenen die dit blog al wat langer volgen weten het misschien nog.
Dit project heb ik ooit eens gemaakt en op mijn werk neer gezet. Het stond daar in een vitrine in de ontmoetingsruimte .
Nu zijn er plannen om die ruimte te veranderen. De vitrine zal er uit gaan geloof ik.
Nu waren Jannes en Aaltje wel opgenomen in het nieuwe plaatje maar helemaal zeker weet je dat nooit. En aangezien ik 20 november voor het laatst werk heb ik ze toch maar weer meegenomen. De ervaring heeft me geleerd dat ze mogelijk op een zolder terecht komen om later weggegooid te worden. En dat vind ik toch wel jammer, dus ze zijn weer thuis.
 
Verder heb ik meegedaan aan een swap op een kralenforum. We moesten een hanger maken en gisteren kwamen ze binnen.
Deze heb ik gekregen!
 
Hij is echt prachtig.
 
en deze heb ik gemaakt
Ik hoop dat mijn swapmaatje hem ook mooi vind.
 
Van de week ben ik ook weer eens naar de kringloop geweest. Normaliter hebben ze daar een hoekje waar de hobbyspullen liggen. Al een hele tijd lag daar niets bijzonders en kwam er ook niets bij.
Nu ben ik eens in de onderdelen afdeling gaan kijken. Meestal zie je daar alleen mannen rondlopen, op zoek naar vage bouten en moeren en zo. Nu zocht ik voor een workshopje ijzeren kokertjes dus misschien waren ze daar wel. Die heb ik niet gevonden maar wel een borduurring met een standaard om hem aan een tafel vast te zetten. Voor het bedrag van € 1.50! Maar dat was nog niet alles......er lag ook een plintenknipper voor maar liefst 95 cent! Ik heb wel zo'n ding, een zware uit de bouwmarkt maar die knipt scheef. Als je een parketvloertje wilt leggen van koffie houtjes is zo'n scheve knip hopeloos. Je moet alles bijschuren of snijden. Laat deze nou mooi recht knippen.......ben helemaal blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten