zaterdag 8 december 2012

8december

Het is vandaag 24 jaar geleden dat wij trouwden. Ter ere van die gelegenheid heb ik nu een iPad. Erg leuk maar hij doet niet wat ik wil. Zo kan ik bv op de fora die volg niet meer inloggen.
Verder is het geweldig leuk speelgoed!
Ik heb een poosje terug op marktplaats een winkeltje gekocht. Was wat ouder, schever en zo dan ik op de foto kon zien. Maar ik heb hem helemaal opgeknapt en ingericht.
Nu heb ik foto,s genomen met dit ding maar hoe ik ze hier op dit blog krijg?
Nog maar eens uitzoeken.......


Hoe ik het gedaan heb weet ik niet precies. Heb blogpress aangeschaft....en hoef nu alleen op de foto te tikken.





Ik heb het ingericht met alles wat ik nog in laatjes had liggen









5 opmerkingen:

  1. Congratulations Tineke for your wedding anniversary.
    Your shop is full of delightful items. You decorated it beautifully.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd hoor, waarom kan je niet inloggen bij de fora, op de IPad, ik kan dat gewoon hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Tineke je winkeltje en even oefenen met die IPad
    dan lukt het vast

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd Tineke en wat een schattig winkeltje. Dat wiegje, jee wat is dat een schattig bedje. Schitterend geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel. En dat forum lukt dus echt niet. Alle andere fora wel......

    BeantwoordenVerwijderen