dinsdag 15 januari 2013

Al weer een poosje geleden

Het is al weer een poosje geleden dat ik geblogd heb.
Ik ben druk bezig geweest. Allereerst de feestdagen, en het lijkt wel nu ik niet meer werk nog minder tijd heb. Onzin natuurlijk. Ik heb wel een hoop achterstallige klussen gedaan.
De tandarts een paar maal de hand geschud bijvoorbeeld.
Mijn rijbewijs laten verlengen, naaiwerk wat was blijven liggen weggewerkt.
Ondertussen ook aan een armband gewerkt.



Dit is het begin.
Het is heel lastig om de kleur goed op de foto te krijgen

En dit is het resultaat.



Dit is de kleur (bovenste foto )




En dit is de armband.
Naar aanleiding hiervan heb ik opdracht gekregen om een collier te maken in rood en zwart met veel bling.
Gelukkig hoeft dat volgende week nog niet klaar.

Afgelopen zaterdag naar de beurs op Urk geweest.
Ik had niet veel nodig maar het is altijd reuze gezellig.

Verder mocht ik in januari mijn tweede prijs van de hobbyshop ontvangen. Een goed gevulde tas met allerlei hobbyspulletjes



Op de beurs in Apeldoorn kreeg je als je daar iets kocht een plastic schijfje mee. De opdracht was om daar een miniatuur van te maken. Minstens de helft van het schijfje moest te zien zijn.
( de foto,s van de werkwijze van het potje wat ik er van gemaakt heb staan op de andere computer dus die laat ik later zien).

Uiterste inzenddatum was 1 december. Halverwege december bleek dat ik de tweede prijs had gewonnen. Altijd leuk natuurlijk, er zit werkelijk van alles bij. Nu nog zin om te minien.
Ach dat komt wel weer.
Ondertussen ben ik de boeken van Jennifer Chiri.........? (Naam vergeet ik altijd) aan het lezen dus het quiltvirus begint ook weer de kop op te steken.

Ik zal proberen om nu iets eerder te bloggen.......

1 opmerking:

  1. Prachtige armband en leuke knutselspulletjes, die komen altijd van pas. Ben ook de boeken van Jennifer Chiaverini :-) aan het lezen en ik krijg er ook weer zin in, heb al een klein projectje op het oog.

    BeantwoordenVerwijderen