donderdag 17 januari 2013

Quilten


Toen ik schreef dat ik weer zin kreeg om te quilten bedoelde ik dat ik verder wilde aan 1van de grote quilts.
Mini quilten doe ik bijna elke dinsdag middag.
Samen met mijn mini knutselmaatjes zitten we dan bij elkaar en knutselen, ieder voor zich. Heel gezellig altijd. Ik ben al een poosje met het quilten uit de DHN bezig. Ik doe 2blokjes op een middag dus het duurt even.
De lapjes zijn kleine snippertjes stof die ook altijd bewaar.
Ik pak de stofjes op goed geluk, niet volgens een patroon en probeer zoveel mogelijk verschillende te gebruiken.




- Posted using BlogPress from my iPad

3 opmerkingen:

  1. Och wat zijn ze klein, nog even geduld dus voor het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt maar een heel klein quilten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg leuk uit
    Miniatuur groeten

    BeantwoordenVerwijderen