zaterdag 30 maart 2013

Knusselmussen

Gisteren was het weer zover. De maandelijkse knutselmiddag.
Mijneke had een workshop van een hutkoffer voorbereid.
Heel lang geleden had ik er al eens eentje gemaakt maar die is wel erg oud geworden. Heeft geen " spijkers" meer, nogal verschoten en kan dus naar Pierre .

De nieuwe heb ik ingericht met dingen die ik in een doosje had die ook al erg verschoten is.




Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto,s.





Ook heb ik het bankje van de vorige keer ingericht
De spulletjes komen uit het zelfde doosje




3 opmerkingen:

  1. leuk spul allemaal en dat het verschoten is.... is volgens mij alleen maar mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net wat Marian schreef, verschoten is alleen maar mooier, en wat een leuk popje hangt daar op het bankje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig om dit allemaal zo te zien, ziet er leuk uit.

    groetjes Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen