zondag 14 april 2013

Begin winkeltje

Als je de foto zo ziet zou je niet denken dat het iets leuks gaat worden.
Het zat niet allemaal mee.
Toen de zijwanden gezaagd waren kwam ik erachter dat wat ik wilde niet paste. Wandjes te laag.....geen nood, je plakt er zo wat aan vast, de muren worden toch bedekt.
Toen heb ik een verkeerde maat raam uitgezaagd.....geen nood, je plakt er zo wat aan vast haha.
Daarna heb ik de zijwanden bevestigd maar......vergeten om er ramen in de zagen.....lekker bijdehand.
Toch had ik het wel naar mijn zin. Leuk om alles uit te vogelen, hoe doe ik dit en hoe dat.....
Het straatje moet naar beneden lopen met een verhoogde stoep.
Maar dat doe ik een andere keer. Morgen moet er nodig iets aan het huishouden gedaan worden



- Posted using BlogPress from my iPad

2 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd, het begin is er.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt een heel leuk project en herkenbaar dat je de verkeerde dingen uitzaagt. Dat is mij ook wel overkomen.
    Miniatuur groeten

    BeantwoordenVerwijderen