donderdag 18 april 2013

De eerste hoedjes

Voor de nieuwe winkel heb ik lang geleden al gemaakt.
Vanmorgen aan een nieuwe begonnen want de zijkant van de winkel moet eerst drogen voor ik hem kan schuren en verven



De muurtjes voor de binnenkant kan ik wel al vast maken maar nog niet behangen. De andere zijkant en de gevel moeten nog in de roodband.
De kans is groot dat ik dan mors op het nieuwe behang
Het erkertje en de deur zijn geverfd en moeten nog gelakt.




Maar nog even over het hoedje. Ik vond een patroontje, zijde opgezocht en prutsen maar.
Nou volgens mij is het een 1:24 patroontje. Erg klein en een gepruts van niks!





De inrichting wordt een mengeling van modern strak en een beetje romantisch.
Strakke witte kasten, zwarte corbusier stoelen en romantische schilderijtjes en grote spiegel. Dat is tenminste de bedoeling.












De kasten komen uit de wedstrijd koffer die ik ooit eens gemaakt heb.
Ik moet ze nog goed schuren en overnieuw spuiten. Ze zijn wat verkleurd in de loop der jaren.
Boven de grote kast komt nog een wand. Het wordt dus een inbouwkast.

5 opmerkingen:

  1. Hè heerlijk ....een nieuw project!
    Lekker ideetjes door je hoofd laten rollen!
    Veel plezier Tinus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die plannen, ben zo benieuwd, voor nu ziet het er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor ga je weer op de voet volgen Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er ingewikkelt uit maar het wordt vast heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great project. I'd love to follow your progress. Right now it looks very promising.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen