vrijdag 5 april 2013

In de ban van het wickeren

Na het kinderwagentje een stoel.
Ik had nog mooi linnen garen, ja die kringloop, .....
Het patroontje kwam niet uit de verf, dus iets anders geprobeerd.
Dat was aan de achterkant wel leuk maar aan de andere kant vond ik het toch minder......











Ja en toen het wiegje....



Met chaponne zijde garen, jawel, weer die kringloop



Deze keer is DH ook erg enthousiast.



Met kap






Er komt nog een onderstel onder. Het origineel vind ik niet mooi dus ik doe iets anders

Het verschil tussen de stoel en het wiegje



Doordat het wiegje op de voorgrond staat lijkt hij een stuk groter maar dat is niet zo.

3 opmerkingen:

  1. Alles moet je leren, stoel ziet er toch goed uit en het wiegje vind ik een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind alle werkstukken prachtig mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful wicker work. I love the cradle and the chair.
    The cradle with the hood is gorgeous.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen