dinsdag 16 april 2013

Stukje verder

Op dinsdag is het mini dag!
Dus verder met het winkeltje. Het stoepje is net gepleisterd met roodband. en moet nu drogen. Eigenlijk hoort een huis natuurlijk op de stoep en niet erachter, maar een kniesoor die daar op let toch?
Misschien dat ik nog met eierdoppen aan de gang ga.......weet nog niet.
De gevel zelf doe ik gewoon met verf. Ik heb het ook wel eens met roodband gedaan maar het wordt dan wel wat grof. Dat hoort bij een ander huis vind ik.
Maar misschien doe ik de zijkanten wel.
Achteraf is het maar goed dat er geen ramen in de zijkanten zitten. Anders had ik helemaal geen ruimte om iets tegen de muur neer te zetten.
Enne.....het wordt een hoedenwinkel.
Chapeau et ainsi!




De deurpost is nu nog groen maar dat wordt een andere kleur.

1 opmerking: