dinsdag 9 april 2013

Wagentje ook klaar

Het onderstel van het wagentje is ook klaar. Jammer dat het zo groot lijkt op de foto



Verder heb ik ineens een idee voor het binnen/ buiten hoekje wat we met de knusselmussen zouden maken.
Dat is niet bij iedereen uit de verf gekomen. Ik had helemaal geen inspiratie.
Heb dus ook nog niets gedaan, anderen hebben het al ( bijna) helemaal klaar.
Enniewee, ik weet nu wat ik ga doen. Ik heb het afgekeken van Cynthia Howe. Het wordt een winkeltje met een stoep en een binnen.
Wat voor winkeltje......eerst dacht ik om mijn taarten er in te huisvesten maar daar heb ik een nog mooier winkeltje voor gezien, zo mooi. Ook van Cynthia Howe.
( Ideeën weer te over )

Ik ga het doen op de manier van Christine Lea Frisoni. Ja wel, uit het boek!
Een poos geleden heb ik al eens een deel van een verdieping gemaakt. Om te oefenen voor het hele huis. Dat is er niet gekomen want daar heb ik geen plaats voor.




Het is een badkamertje met een halletje/overloop







Maar.......ik heb me voorgenomen om alleen in het weekend en op dinsdag te minien, haha, gelukkig zijn mijn weekenden net zo lang als ik zelf wil....
Toch wil ik proberen om op de andere dagen met quilten bezig te zijn.
En dan zijn er nog de kraaltjes. Ik zou mee doen aan een wedstrijd van het beadwork forum. Inzenddatum 8 mei, dus daar mag ik ook wel eens mee beginnen.
Ik snap echt niet dat ik ooit tijd heb gehad om te werken......ik heb er nu 22 uur bij maar het lijkt wel of ik die ineens te kort kom

4 opmerkingen:

  1. Mooi wagentje en gaaf dat badkamertje. Ben wel benieuwd hoe je je winkeltje gaat doen. Gek hè, ik dacht ook altijd, later als de kinderen de deur uit zijn en er hoeft niet meer gewerkt te worden, dan heb ik zeeën van tijd. Ik hoef ook niet zo veel meer, maar kom ook altijd tijd tekort :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Tineke Alles ... en nog veel leuker dat je weer lekker bezig ben en plannen maakt
    zo hoef je je niet te vervelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk allemaal en lekker dat je weer er toe kan zetten en weer zulke mooie dingen allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het allemaal zo mooi en verzorgd wat jij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen