maandag 1 april 2013

Wickeren

Een aantal van de knusselmussen hadden zulke leuke dingen gewickerde dat ik het ook eens wilde proberen.
In een oude DHN staat een poppenwagen gemaakt door Nelly Nooren.
Heel schattig, alleen, ik had wel een onderstel voor een paasei maar dat was al roestig gemaakt......dus ik heb het nu anders gedaan.
Al eerder had ik voor de grot zo,n soort onderstel van hout gezaagd en dat ga ik nu maar weer doen.
Eerst foto,s van de bak.
Zoals gebruikelijk ben ik niet helemaal teveden. Ik had de kap graag ronder gezien, dus wie weet maak ik er nog eens een.
Ik heb dun zijden garen gebruikt. Daar heb ik nog een hele klos van. Ooit eens gekocht bij de kringloop. Het is mooi dun en zacht en wickerd prima. Je moet alleen wat geduld hebben.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen