donderdag 23 mei 2013

Nog meer kraaltjes

Eerst ben ik bezig geweest om de hanger uit het tijdschrift te maken.
Eerst een probeersel.







Wat je maar fout kunt doen ging fout maar vooruit het waren goede leermomenten .
Heel goed tellen en goed naar de tekening kijken.



Uiteindelijk vond ik de kleuren combinatie toch niet geweldig en heb een andere gemaakt.



Ondertussen was dit boek binnen gekomen



Ik had mijn oog laten vallen op deze ketting



Dus ook daar mee aan de gang.
Ikmwas wel wat teleurgesteld toen de eerste driehoek klaar was.
Helemaal niet de piramide vorm die ik in mijn hoofd had maar een nogal platte driehoek waar je een band achter moet kralen om de kraal om een koord of ketting te doen



Voor de duidelijkheid.....de rood witte is de platte.
Maar als je een driehoeken kunt kralen, en aan elkaar kunt zetten, is een piramide vorm niet zo moeilijk meer.
Een voordeel van het slechte weer is dat je heerlijk binnen kunt spelen

1 opmerking:

  1. OOoo mooi die zwart-witte hanger, prachtige kleurcombinatie. En die piramideketting vind ik prachtig, die kleuren van het voorbeeld niet zo, maar misschien lijken die kleuren zo vanwege het licht. Ik houd meer van sprekende kleurtjes. En een mooi boek is ook nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen