woensdag 15 mei 2013

Tussendoor foto,s

Tussen de bedrijven door ben ik ook met het winkeltje bezig.
Inmiddels ben ik al weer iets verder, maar nu wacht ik met foto,s totdat de gevel wel klaar is.




Het raam en de "balkonnetjes" zitten erin.




De deur ook bijna




Maar ja, toen lag ineens de nieuwe beadwork op de mat.
Meteen even iets uit proberen, tussen de minispullen in.




Op de foto van het tijdschrift lijkt het best een grote armband. Niets is minder waar.
Toen ik deze foto goed bekeek zag ik dat ik iets verkeerd had gedaan.
Was bij het aan elkaar naaien vergeten een extra toer delica,s tussen te voegen. Dus weer uit elkaar halen.
Dit is beter




Het zijn kraaltjes van miyuki . Rocs 15, delica,s 11 en swarovski bicones van 4 mm

1 opmerking:

  1. Wauw Tineke, mooie armband. Je winkeltjes gaat er steeds leuker uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen