dinsdag 7 mei 2013

Wild

Vastbesloten om alleen de mix te gebruiken ben ik enthousiast aan kralen.
Op een gegeven moment vond ik het toch wel wat wild worden, dus aan de kant gegooid.
Een dag later weer opgepakt en verder geborduurd.
Weer aan de kant....
Totdat ik gisteren in het zonnetje in dit boek




Nog veel wildere dingen tegen kwam.












Wat ze gemeen hebben is dat de creaties een samenhangend geheel zijn.
Dus.....Tinus gaat op zoek naar de samenhang.
Want hoe vaak ik hem ook opruim, even zo vaak pak ik hem weer op.
Hoe het uiteindelijk wordt? Ik hebnog steeds geen idee.
Tot nu toe heb ik wel rommelige kettingen gemaakt maar wel altijd in de zelfde tinten, of goed bij elkaar passende kleuren.
Dit is dus echt een avontuur, stap eens buiten je kader zeggen ze dan geloof ik haha

Vergeet ik toch een foto van mijn avontuur neer te zetten




1 opmerking:

  1. Dat zijn prachtige creaties, heel inspirerend.
    De jouwe begint er ook al heel divers uit te zien, oh wat ben ik nieuwsgierig naar het eindresultaat. Niet te vaak aan de kant gooien hoor, want dan moet ik zo lang nieuwsgierig blijven ;-

    BeantwoordenVerwijderen