zondag 23 juni 2013

Op het strand van zuid Frankrijk

Liggen steentjes en schelpen, uiteraard.
Meestal kijk ik daar niet meer zo naar want ik wist eigenlijk nooit wat ik er mee moest doen.
Tot mijn man me een heel dun, plat steentje gaf. Kun je hier geen armband of ketting van maken?
Ineens zag ik de steentjes met andere ogen.
En......de heel kleine stukjes schelp die door het zand en de harde wind die daar regelmatig waait glanzend glad gepolijst waren.
Lag ik weer op mijn knieƫn naar schatten te zoeken.
De kleinste schilfertjes waren het mooist en wonderlijk sterk, zeker vergeleken bij verse schelpen.
Dus gingen er stukjes schelp en steentjes mee naar huis.










En zo wordt het een armband

Verder heb ik dit weekend het baby doosje afgemaakt waar we bij Gusta aan begonnen zijn.







Wat er boven op staat kregen we er bij. Gusta heeft voor iedereen een jurkje zitten breien en een slabbetje gemaakt!
Ook is er een speentje, bijtringetje en een rammelaar bij. Erg lief.




Zelf heb ik er wat kant en een konijntje bij gedaan.

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat schatgraven, goed idee van je man.
    Leuk baby-doosje, ziet er erg lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen