vrijdag 16 augustus 2013

nieuw project

Het gaat met de kraaltjes al net zo als bij de miniaturen en quilten, het één is nog niet af, of ik ben tussendoor met wat anders bezig......
Gisteren kwamen de delica,s binnen en ik kan dus zeker 75 dubbele driehoekjes gaan maken
het driehoekje wordt in één keer gemaakt en niet zoals de piramide uit verschillende driehoekjes die later aan elkaar gezet worden
Dan krijgen ze een bandje aan de achterkant waarmee ze aan geregen worden
 
De achterkant van de eerste heb ik een andere kleur gegeven. Zo kon ik het verloop van de kraaltjes beter volgen. Ik raakte steeds in de war en pakte het verkeerde voorgaande kraaltje. Nu heb ik het in mijn hoofd en maak ik alles dezelfde kleur.
Het bandje maak ik wel wat korter dan in de beschrijving van Jean Power. Ik vermoed dat ze, als het bandje te ruim is,  allemaal naar beneden gaan hangen en je dan alleen de achterkant ziet

1 opmerking:

  1. Dat zal er mooi uitzien, ben heel nieuwsgierig naar het verloop van dit project.

    BeantwoordenVerwijderen