woensdag 28 augustus 2013

nog een cadeautje en wat dingen gedaan

Vanmorgen kwam er nog een cadeautje. Van Co.


Ze had blijkbaar geraden dat ik het heel goed kon gebruiken want ze passen precies bij mijn nieuwe ketting
 Ik ben allerlei verschillende dingen aan het kralen. Het was te verwachten dat ik geen 75 driehoekjes ga zitten maken. Nu had ik in een boek een ketting gezien van allerlei verschillende vormen en kleuren en dat vind ik veel leuker.

Ook heb ik dan eindelijk de saaie witte kopjes van verfstreken voorzien. Schilderen kan ik nl niet maar een kwast ergens overheen vegen lukt nog wel.
Ik vind het er vrolijk uit zien maar echtgenoot vind het maar rare kopjes.

En niet te vergeten.....de armband met de stukjes schelp van het strand van Vendres Plage is klaar!

En tot slot, onze ranonkelstruik. Is wat in de war geloof ik, bloeit toch in het voorjaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten