donderdag 24 oktober 2013

Nog maar een winkeltje

Zo langzamerhand ben ik aan het grossieren in winkeltjes.
Zag er eentje te koop staan, of eigenlijk drie maar ik vind dit de leukste, en heel belangrijk, lekker dichtbij. En niet te duur, zeker zo belangrijk haha.



Nu had ik nog een winkelkast over ( uit de speelgoedwinkel die ik opgedoekt heb). Laat die nu net een halve centimeter te diep zijn



Maar met een mes kom je een heel eind......de gevel kan er nu weer voor.
Wat er in komt? Wel, ik kan kiezen.....heb nog heel veel speelgoed in een doos liggen, in een andere doos heel veel taarten en gebak en mijn winkeltje met brocante en bric en brac staat nu wel heel vol en ik heb nog meer spulletjes die ik er in kwijt kan.
Eerst het winkeltje zelf maar eens af maken. Trouwens, de hoedenwinkel is ook nog niet klaar. Voorlopig nog van alles te doen

2 opmerkingen:

  1. Tis wel een schat van een winkelpandje, mooie kasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk weer hoor en zal wel weer prachtig worden je heb weer wat te doen voor de wintermaanden.

    BeantwoordenVerwijderen