vrijdag 15 november 2013

Bekleden broedkooi

Ik ben begonnen met het bekleden van de broedkooi. De buiten kant is goed te doen



Plaatjes berkenschors in model snijden en opplakken en nieten.
De nietjes kun je makkelijk wegwerken met dunne schilfers schors en wat mos.

De binnenkant is een heel ander verhaal.
Het is erg donker daarbinnen doordat het nogal klein is en gesloten.
Ik heb er wel extra "vlieggaten" in geboord maar veel licht levert dat niet op.
Nu heb ik wel een hoofdlampje maar natuurlijk zijn de batterijen leeg.
En zo klungel ik wat verder.




Het alvast aanbrengen van de verlichting is ook niet echt een optie. Ik heb wel ledlampjes met een batterijtje erin maar die geven te weinig licht en het lampje valt steeds van het plaatje af. Ze zijn veel zwaar. Eigenlijk een miskoop dus. Maar weet alles maar eens vooruit.....
Maar......we gaan rustig door.....ook eens nadenken over het aankleden van de twee dames die er gaan wonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen