vrijdag 1 november 2013

Paradijsvogel

Om mijn verzameling vogelhuisjes (die nog gemaakt moeten worden) onderdak te geven heb ik een broedkooi gekocht.
Heeft een leuk formaat, en er komt een paradijsvogel in haha.
Ik ga de kooi bekleden met mos en schors. Kon ook voor negen euro drie plakken schors kopen maar dat is waanzin als je een man hebt die bomen velt.
En mos staat er genoeg in mijn grasveldje.
Het worden twee verdiepingen, de bovenste alleen buitenaf bereikbaar met een laddertje. En uiteraard geen gewoon bed maar een lekker zacht nestje.
Aan de zitstok komt een schommel. Voor de paradijsvogel zelf moet ik nieuwe onderbenen regelen, ik wil haar graag op blote voeten.
Ik heb er helemaal zin in.




4 opmerkingen:

  1. Klinkt heel erg goed Tineke, geweldig idee zo'n schommel aan de stok.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooie, en je idee klinkt erg goed, dat wordt weer een heel mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel mooie, en je idee klinkt erg goed, dat wordt weer een heel mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooie, en je idee klinkt erg goed, dat wordt weer een heel mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen