maandag 19 januari 2015

het huisje waarin de kat niet thuis is

ik ben er even mee bezig geweest maar het is klaar!



   
De buitenkant is zo goed als klaar. nu de binnenkant en de dingen die er in horen.
Ik heb geprobeerd om me zo veel mogelijk aan de tekeningen in het boekje te houden.
Op mijn fb pagina staan foto's met het boekje.


Het kacheltje, de bak met noten en hee veel andere dingen kreeg ik met Kerstmis van mijn zoon.
De stoel is van grijs leer gemaakt en daarna met waterverf bewerkt.

Muisjes in de maak
Het vullen van het kastje op zolder


Een foto van Big Mama staat o de fb pagina van Tineke Hilstra

6 opmerkingen:

  1. Wat is dat een leuk tafereeltje geworden, mijn complimenten voor de muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het schitterend.... alle foto's vergroot bekeken zodat ik alle details goed kon zien. Ik weet nu ook dat het kaboutertje wat ik zag geen kabouter was maar de schoorsteenpijp (bloos) . Het is zo leuk om naar te kijken, zie steeds weer andere details.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt heel leuk geworden!! Vind je het niet jammer dat het nu af is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marian, deze foto,s zijn met de telelens van de camera gemaakt, de anderen met de iPad, vandaar dat ze duidelijker zijn.
    Tine, een beetje wel, maar ik stort me wel weer op een nieuw project

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nog een heel projekt geworden denk ik zo, maar wat is het leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enorm mooi gemaakt..., wat een lief muisje!

    BeantwoordenVerwijderen