maandag 14 november 2016

Al meer dan een jaar

Niet geblogd. Schande eigenlijk.
Wil niet zeggen dat ik een jaar niets gedaan heb hoor.
Zal voorzichtig beginnen met een paar quiltfoto,s
Afgelopen zomer heb ik de water colour quilt afgemaakt waar ik vijf jaar geleden aan ben begonnen
de foto ervan moet ik nog met de gewone camera nemen. de foto,s van tablet krijg ik niet op mijn laptop geïmporteerd. Dus die houden jullie nog te goed.
eerst maar eens wat foto,s van bezigheden van afgelopen jaar die ik wel heb.
heb niet echt stil gezeten. Onder andere een beer gemaakt




Een grote en een kleintje
De vakantie hebben we deze keer in Nederland door gebracht en oa de tuinen van dr Vogel bekeken.

Heidevelden bekeken en vooral....veel gefietst


Ook hebben we Wildlands in Emmen bezocht. niet echt een dierentuin meer maar wij vonden het zeer de moeite waard!







Tot slot nog een paar foto,s van het uitzicht op ons kampeerplekje en eentje van het onkruid in de regen op ons dakterras.
Binnenkort maak ik de foto's van de quilts en andere bezigheden.



1 opmerking:

  1. Mooie foto's, vooral die van het onkruid, de waterspetters heb je mooi op de foto gevangen. Mooie omgeving en leuke beren. Ben benieuwd naar de foto's die nog moeten komen.

    BeantwoordenVerwijderen