woensdag 16 november 2016

Zoals beloofd

De foto,s van de dingen waar ik nu mee bezig ben.
Om te beginnen met kraaltjes spelen. Het ligt al een poosje in de la maar het begint me wel weer toe te lonken

Deze vakantie heb ik water colour quilt afgemaakt waar ik vijf jaar geleden aan begonnen ben. Heeft zeker vier jaar in een bak gelegen maar nu is hij dan toch af.
Ben direct aan een nieuwe begonnen. (er liggen nog genoeg onafgemaakten in diverse laden, maar hier had ik meer zin in.

De kleuren op de foto zijn fletser dan in werkelijkheid. moet nog een rode bloem maken en de rest van de "paadjes". En dan de rand natuurlijk.

In het voorjaar heb ik me op het mini kantklossen gestort.

Tijdens een bezoek aan de beurs in Ulft in het voorjaar kwam ik het micro haken tegen. Ook leuk om te doen.


Verder ben ik ook nog een blokkendeken aan het breien maar dat komt een volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Mooi is je water colour quilt, je kraaltjeswerk ziet er ook heel goed uit. En het muisje, zo leuk, lief en klein.
    Prachtige kantklos kleedjes, daar heb je altijd wel een mooi plekje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vroeg me laatst al af hoe het met je ging..helemaal geen berichtjes meer..maar gelukkig gaat alles goed

    BeantwoordenVerwijderen